Klantenservice - Atlas-made
Gratis verzending vanaf 65 euro!
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Klantenservice

Productinformatie

 

Waar vind ik de informatie over een product?

Elke product is uniek. Daarom heeft elk item een omschrijving bij het product staan, zoals een omschrijving van de stijl, de afmetingen van het product, de materialen en de levertijd. Om dit te kunnen bekijken klik je op je product en kun je alle specificaties bekijken.

 

Is het mogelijk een product te reserveren?

Een product reserveren is via de website helaas niet mogelijk. Gezien de oplages die onze leveranciers zelf beslissen, kunnen we niet met volle zekerheid beloven dat de volgende oplage genoeg is om ook jou te voorzien van je bestelling. En van valse beloftes wordt niemand blij :) Wel kun je altijd een mailtje sturen naar [email protected] met je aanvraag. Dan kunnen we toch kijken wat we voor je kunnen doen. Je kunt daarnaast ook je lievelingsproduct op je verlanglijstje plaatsen door op het hartjesicoontje te drukken naast het product. Zo wordt je lievelingsproduct opgeslagen in Mijn Account en kun je de status van dit item nauwlettend in de gaten houden!

Bestellen 

 

Hoe plaats ik een bestelling?
Piece of cake! Als je de perfecte accessoire hebt gevonden, kun je erop klikken en zie je rechts een ‘In shopping bag'-button. Zorg bij producten met meerdere varianten dat je de goede versie hebt aangeklikt! Vervolgens verschijnt er een getal in het winkelwagentje rechtsboven in je scherm. Als je heel je bestelling compleet hebt gemaakt en al je favorieten producten zitten in je winkelmandje, klik je op het winkelwagentje en ga je ‘naar shoppingbag’, waar je je bestelling eventueel kunt wijzigen. Door op ‘ga door naar afrekenen’ te klikken kun je binnen 3 stappen al je gegevens achterlaten en het product afrekenen. Is de betaling helemaal afgerond? Dan ontvang je direct een bevestigingsmail, waar je alle specificaties van je bestelling nog eens rustig kunt bekijken.
 

Ik heb een product besteld, wat gaat er nu gebeuren?
Op het moment dat je een bestelling hebt geplaatst gaan er achter de schermen een aantal tandwielen ratelen, zodat jouw pakketje zo snel en veilig mogelijk bij jou thuis aankomt. Allereerst ontvang je een orderbevestigingsmail waar je bestelspecificaties in staan. Je bestelling wordt daarna direct door ons ingepakt en geven we het vol zorg mee met één van onze pakketverzenders, PostNL of DHL. Als het postorderbedrijf het pakket in handen heeft, krijg je een Track&Trace code doorgestuurd, en wordt het pakket de dag erna bij jou thuis bezorgd!

 

Ik heb geen orderbevestigingsmail ontvangen, wat nu?
Oeps! Normaal krijg je direct een orderbevestigingsmail in je inbox. Heb je deze toch niet gekregen? Geen paniek. Allereerst kun je even kijken of de bevestigingsmail in je ongewenste inbox is beland. Als dat niet het geval is, kan het zijn dat je gegevens onjuist zijn ingevuld. Ga dus eerst even naar Mijn Account en check of je emailadres juist is ingevuld. Heb je geen account? Dan heb je waarschijnlijk ook je emailadres niet achtergelaten. Neem per mail ([email protected]) contact op met onze klantenservice, dan kijken we het zo snel mogelijk voor je na!

 

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Ben je toch niet helemaal zeker of jouw bestelling dé accessoire is die je zoekt? Dat kan gebeuren. Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice, dan zorgen we dat de bestelling geannuleerd of gewijzigd wordt. Als je te lang wacht, kan het zijn dat je bestelling al is meegegeven aan onze pakketverzender. In dat geval zal je het pakket moeten retourneren

 

Kan ik zakelijk als bedrijf bestellen?
Ja, dat kan. Je kunt je bestelling plaatsen onder je bedrijfsnaam. Heb je specifieke wensen, zoals een groot aantal artikelen afnemen? Neem contact op met ons, we helpen je graag verder. 

 

Ik woon in het buitenland en wil graag iets bestellen. Kan dat?
Dat is geen probleem bij atlas-made. Bij het plaatsen van je bestelling dien je het gewenste adres in te vullen, de aangepaste bezorgkosten worden automatisch doorberekend. Woon je buiten de EU? Neem dan contact met ons op, wij gaan kijken of het mogelijk is en berekenen de aangepaste bezorgkosten door.

Verzenden
 

Binnen welk termijn wordt een bestelling geleverd?
De producten die we op voorraad hebben zijn als ze op werkdagen voor 12:00u besteld, morgen al bij jou in huis! Bij andere producten zijn de levertermijnen afhankelijk van onze leveranciers. Aangezien we ook leveranciers uit het buitenland hebben, kunnen deze producten wat meer levertijd in beslag nemen dan binnenlandse leveranciers. Kijk altijd even naar de levertijd die bij de product specificaties wordt aangegeven als je op het product klikt. Deze levertijd is namelijk van toepassing op jouw product.

 

Wat zijn de verzendkosten?
Bij een bestelling vanaf €65,- zijn de verzendkosten in Nederland & België GRATIS! Als je niet aan de €65,- komt met de bestelling van jouw product, wordt er een bedrag van €6,95 gerekend voor verzending bovenop de productprijs. Wil je je pakketje af laten leveren in Duitsland? In dat geval vragen we €8,25 verzendkosten. Vraag voor bezorging naar andere landen binnen Europa even naar de verzendkosten onder het kopje contact.

 

Kan ik mijn bestelling volgen?
Op de dag dat we de zorg voor jouw pakketje overdragen aan onze pakketverzender, krijg je direct een Track&Trace code toegestuurd op je e-mailadres. We leveren kleine pakketten met DPD of Postnl, en alle grote pakketten met DHL of Postnl. Met welk postorderbedrijf jouw pakketje zal worden geleverd, laten we je in de e-mail weten. Als je naar de website gaat van de bezorger kun je deze code invoeren en daarmee je pakket volgen. Zo kun je ook bekijken in welk tijdblok het bij jou thuis wordt bezorgd.

 

Waar blijft mijn bestelling?
De producten die we op voorraad hebben zijn als ze vóór 12:00 besteld zijn, morgen al bij jou in huis! Andere producten kunnen een langere levertijd hebben, omdat dat afhankelijk is van onze leverancier. Kijk dus allereerst goed naar de levertijd die is aangegeven bij je product. Is je bestelling toch 2 á 3 dagen langer onderweg dan de levertijd heeft aangegeven bij aanschaf van je product? Neem dan even contact met ons op, dan zorgen we dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost!

 

Ik heb geen pakbon gekregen bij mijn bestelling?
Dat klopt! Wij geloven namelijk in duurzaamheid. Papier besparen is één van de maatregelen die we nemen om een steentje bij te dragen aan een duurzame wereld. Je bestelling is daarom op je factuur te bekijken die we je per e-mail hebben toegestuurd. Net zo makkelijk, toch?

 

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Na het plaatsen van je bestelling heb je per mail een bestelbevestiging ontvangen. In deze mail staat bij ieder artikel de verwachte levertijd. Uiterlijk op de laatste dag van de genoemde levertijd, ontvang je van ons per mail een verzendbevestiging met verdere informatie over de bezorging. Als je meerdere artikelen hebt besteld, dan wordt jouw bestelling verstuurd zodra alle artikelen beschikbaar zijn. In dat geval moet je dus het artikel met de langste levertijd als uitgangspunt nemen. Is de genoemde levertijd verstreken en heb je nog geen verzendbevestiging van ons ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

 

Is het mogelijk om mijn bestelling later te laten leveren?
Ben je nog aan het verbouwen of heb je de sleutel van je nieuwe huis nog niet? Geen probleem. Wij slaan jouw artikelen gratis voor je op totdat je ze wilt ontvangen. Als je hier graag gebruik van wilt maken, stuur dan even een mail naar [email protected] Graag ontvangen we een indicatie van de gewenste leverdatum.

 

Kan ik mijn bestelling zelf ophalen?

Natuurlijk kan dat. Bij het plaatsen van je bestelling kan je ervoor kiezen deze af te halen. Zodra het bestelde artikel bij ons klaar ligt, nemen we contact met je op en ben je van harte welkom.

Out of stock

 

Wanneer is een product out of stock?
Producten die in onze webshop niet meer voorradig zijn, zijn te herkennen aan een out of stock label.

 

Komt een product dat out of stock is weer op voorraad?
Gelukkig komen de meeste producten die out of stock zijn weer terug op voorraad! Dit is afhankelijk van onze leveranciers, dus kunnen we helaas niet altijd zeggen hoelang dit kan gaan duren. Als het wel bekend is wanneer deze items weer op voorraad komen, zorgen we ervoor dat jij precies weet wanneer je jouw product weer kan kopen!

 

Wat als ik een product dat out of stock is toch wil bestellen?
Bij producten waarvan we weten wanneer ze weer voorradig zijn bij onze leverancier kun je bij ons gewoon bestellen! Voordat je het thuis hebt gaat er wat tijd overheen, maar je weet in ieder geval zeker dat jouw droomaccessoire in het vooruitzicht is! Heb je vragen over een product dat out of stock is? Neem dan even contact met ons op.

Betalen

 

Zijn de getoonde prijzen inclusief of exclusief BTW?

Play fair. Eerlijkheid brengt je namelijk het verst. Daarom zijn alle prijzen die we hanteren gerekend inclusief BTW. Geen poespas. Ook willen we duidelijk naar voren brengen dat er enkel transportkosten worden gerekend voor pakketten onder de €100,-, wat op elke pagina is vermeld. Zo sta je tijdens het afrekenen niet voor onaangename verrassingen!

 

Op welke manieren kan ik betalen?

Betalen kan op verschillende manieren. Ben je benieuwd naar de mogelijkheden? Klik dan hier!

 

Wat moet ik doen als mijn betaling niet gelukt is?

Je weet wat ze zeggen, no money no cure. Toch kan het weleens voorkomen dat er iets mis gaat tijdens het afrekenen, waardoor de betaling niet gelukt is. En natuurlijk zullen we je daarmee helpen. Als je betaling niet is gelukt kun je contact met ons opnemen. We sturen je een nieuwe betaallink door, zodat jij toch je bestelling in handen krijgt!

Retourneren

 

Wanneer kan ik mijn bestelling retourneren?

Het is jammer, maar het kan natuurlijk weleens voorkomen dat een item niet zo goed bevalt als van tevoren gedacht. Ook kan het zijn dat een product beschadigd of gebroken arriveert. Dit is natuurlijk hartstikke vervelend en moet zo snel mogelijk opgelost worden. In deze gevallen kun je een pakketje retourneren. Kijk voor meer informatie onder het kopje Retourneren.

 

Mijn artikel is beschadigd, incompleet of verkeerd geleverd, wat moet ik doen?

Wat vervelend dat je pakketje niet naar behoren is geleverd! Dit willen we natuurlijk zo snel mogelijk voor je oplossen. In alle gevallen vragen we je contact met ons op te nemen via de mail, zodat we de meest passende oplossing samen met jou kunnen bedenken. Als het pakket incompleet is afgeleverd kunnen we namelijk nog altijd het missende gedeelte nasturen. Als het item beschadigd is aangekomen of verkeerd is geleverd zullen we je vragen het product aan ons te retourneren. Meer informatie hierover? Kijk dan onder het kopje Retourneren.

 

Hoe kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?

Is je product niet naar wens? Of is het product beschadigd gearriveerd? Dat kan weleens voorkomen. In dit geval vragen we je de stappen die zijn gegeven onder het kopje Retourneren op te volgen.

 

Moet ik bezorgkosten betalen bij het retourneren van mijn bestelling?

Je product is niet naar wens, en je wilt het retourneren. Dat kan gebeuren. In dit geval zijn de retourskosten voor jezelf. Als je product beschadigd of gebroken is gearriveerd, is het een ander verhaal. Dan nemen wij de kosten voor onze rekening!

 

Wanneer kan ik mijn geld terug verwachten na het retourneren van mijn bestelling?

Nadat wij je product retour hebben ontvangen, zullen we zo snel mogelijk het bedrag dat je hebt besteed voor de aanschaf van het item bij jou terug op je rekening zetten. Dit kan uiterlijk 30 dagen duren!

Garantie

 

Mijn artikel is beschadigd, incompleet of verkeerd geleverd, wat moet ik doen?

Wat vervelend dat je pakketje niet naar behoren is geleverd! Dit willen we natuurlijk zo snel mogelijk voor je oplossen. In alle gevallen vragen we je contact met ons op te nemen via de mail, zodat we de meest passende oplossing samen met jou kunnen bedenken. Als het pakket incompleet is afgeleverd kunnen we namelijk nog altijd het missende gedeelte nasturen. Als het item beschadigd is aangekomen of verkeerd is geleverd zullen we je vragen het product aan ons te retourneren. Meer informatie hierover? Kijk dan onder het kopje Retourneren.

 

Welke garantie heb ik als mijn product beschadigd is?

Als je pakketje beschadigd is gearriveerd, krijg je natuurlijk een nieuw product toegestuurd of, in bepaalde gevallen, je geld teruggestort. Voor de procedure omtrent beschadigde producten kun je het beste even onder het kopje Retourneren kijken. Voor alle producten geldt de wettelijke garantie. Dat betekent dat je recht hebt op een deugdelijk product, wat wil zeggen dat je voor de prijs en de omschrijving redelijkerwijs mag verwachten dat het product naar behoren functioneert. Als er inderdaad sprake is van een beschadigd product dat onder de garantie valt, dan wordt het item kosteloos voor je hersteld of vervangen. Als het item helaas niet kan worden hersteld of worden vervangen, dan wordt de overeenkomst ontbonden. We vragen je dan om het bestelde product te retourneren, waarna atlas-made het aankoopbedrag teruggeeft.

Klachten

 

Ik heb een klacht. Wat kan ik doen?

Als je ontevreden bent over een product dat je hebt ontvangen, of over de service die niet naar wens is verleend, is dat natuurlijk hartstikke vervelend. In dat geval horen we graag wat er aan de hand is, zodat we je hierover kunnen informeren, helpen en begeleiden. Je kunt een klacht over zowel het product, als de service, via een e-mail aan ons kenbaar maken. Deze ontvangen we graag op [email protected] Let op, je krijgt geen ontvangstbevestiging van je klacht, maar je krijgt een inhoudelijke reactie binnen een termijn van 14 dagen. Ben je toch niet tevreden over de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Ook kun je ervoor kiezen je klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »